torsdag 11. desember 2008

Only one thing left...


Jippi, da var dette årets tentamer og eksamer vel overstått!Føler meg 10 kilo lettere og kan endelig puste velfortent ut :)Men... en liten ting gjenstår, nemlig kveldens teaterforestilling...Jeg spiller en forførende bankdame som er veldig artig, og jeg elsker den rollen !Så nå er det bare å forbrede seg til premieren og nyte en stor, varm kopp meg egyptisk te :)Også er det litt stas å drikke av den så stor kopp med en rosa krystall...Wish me luck!Og en siste ting, fint om dere kan hjelpe meg med å velge på forrige innlegg, så det er bare å kommentere :)
Er du ferdig med alt? Og er ikke te bare helt himmelsk?

5 kommentarer:

Ida sa...

Åh så heldig du er som er ferdig med alt!
Jeg har mattetentamen igjen, skal ha den i morgen...Gleder meg helt ekstremt til jeg er ferdig med den!:) Det skal bli herlig:)
Jeg elsker te! Drikker det nesten hver dag:)

Anonym sa...

vi hadde alle tentamene i november! deilig å være ferig!! :)
kan desverre ikke si meg enig i at te er så deilig, har aldri vært noe serlig glad i det.. xP

Maria sa...

Ja, det er kjempedeilig å være ferdig med tentamene!
Jeg eeeelsker te, og det er urtete og julete som er tingen :)
Lykke til på teaterforestillingen!

Miss Smith sa...

Endelig ferdig , såå deilig ;O
Te er digg uansett , Lykke til i kveld <3

SIGRID sa...

lykke til! :)
aaaah ja det er så utrolig deilig å være ferdig. og snart er det en velfortjent juleferie!