mandag 8. desember 2008

My place is a mess...

I dag dro jeg hjem to timer tidligere ( jippi) fra skole grunnet hmmm...Ja, hva var egentlig grunnen?Jeg hadde i alle fall store planer om å få litt orden på alt.Og da begynte jeg med rommet mitt...Tror det trengtes...Slik så det ut FØR:



Og etter fire timer med blodslit ble det seende slik ut: betraktelig bedre....


Jeg må si at jeg er overasket over hva jeg er i stand til noen ganger...Jeg bare håper det forblir så ryddig de neste ukene....Mens jeg gravde rundt i rotet ble jeg klokere på 8 ting :

1.Jeg eier faktisk en engleboks med melketenner....( freaky!)

2.Jeg kan åpne egen zoologisk hage av hybelkaniner

3.Jeg har en neglelakk med stjerner i

4.Jeg blir kvalm og får lyst til å vaske munnen av Cola-hubbabubba-tyggis

5.Det lønner seg ikke å prøve å lime ting med superlim...Da fester ikke det som skal feste seg, men fingrene...

6.Det er menneskelig umulig å åpne lepomadeboksen min.Om noen klarer det, får de en overraskelse

7. Det lønner seg ikke å bruke neglelakkfjerner på kvelden, like før du skal sove...Da kan det hende du ikke våkner opp igjen...

8.Ikke lurt å sovne i timen om du har på deg store smykker.Det kan forårsake at du går rundt hele dagen med et mønster på kinnet, som alle andre enn deg ser...

6 kommentarer:

Miss Smith sa...

Takk for tipsene :)
Bra blogg du har , og så digger jeg måten du skriver på ;)
Hvis du vil , kan du ta en titt innom min lilleblogg: www.juliefredrikke.blogspot.com
Klem<3

Miss Smith sa...

Takk i like måte :)
Ikke sant , tror det bare er noen få av oss som liker kulde og vinter :P
<3

Hanna sa...

Så flink du har vært! :* :D

Veronica sa...

thanks for tipsa :D

Anonym sa...

først må jeg si meg helt enig, det så mye bedre ut etterpå! ;)
veldig bra tips!! :) (Y)
så utrolig søt den kjolen som hang på veggen i bilde to var! :)
vis det er ok linker jeg bloggen din :)

Anonym sa...

kjempe kos at du linker meg også ;D