onsdag 10. desember 2008

Help me too choose!

Jepp, da var den verste juleshoppinga unnagjort!Er fryktelig glad for dette, for hvert år løper jeg rundt som en gal de siste dagene og grabber til meg det jeg måtte komme over. Det dumme med i år, er at jeg har gått laaaaangt over budsjette ( som om jeg egentlig hadde et !)men, men, det er jo jul :)Men det jeg egentlig skulle "spørre " om var: jeg har nemlig et knøtt lite rom oppe på loftet, som jeg er veldig fornøyd med...Men nå har jeg fått et tilbud om å bytte til gjesterommet som er omtrent dobbelt så stort...Dette er jo egentlig veldig praktisk m.h.t overnatting, mer oppbevaring, faktisk plass til klærne mine osv...Men allikevel føler jeg at jeg har plassert hele sjela mi her oppe...Hva skal jeg gjøre?

3 kommentarer:

Bibbi-Jeanette sa...

Jeg hadde akkurat samme problemet.. Mitt er mindre enn det jeg får snart (med walk-in closet!!!), men så har jeg ikke loftrom med skrått tak. Keep the loft!

Aleks sa...

åj, vanskelig valg!
Jeg syns det du har nå er utrolig koslig, men det eneste er jo at du hører ALT som skjer i naborommet, og jeg er sikker på at du greier å lage det llike koslig i ditt nye rom! men samtidig er jo det du har helt nydelig!
Lykke til med valget!

Una Josephine sa...

Jeg vet ikke jega ss sara , jeg synes det høres gøy ut å få nytt rom , men det du har er så søtt!
Men da får du jo , som sagt, mer plass (: Jeg vet ikke jeg ! Lykke til jaa <3