lørdag 20. desember 2008

Hva du kan mikse av ei gammal gardin!

En natt uten søvn, kan vise store resultater og et hint av kreavitivitet...Jeg fikk utnyttet kveldstimene meget godt, ved å rydde skapet og fant da en gammel,mønstret gardin som utviklet seg til en kjole ved hjelp av en saks og en symaskin!Jeg sier ikke at den ble ekstremt vellykket, men som en start, passer den perfekt!Bildet kunne godt vært foruten det sorte belte, men trengte det for å skape en viss form og dybde.Denne kjolen vil jeg tilbringe late dager på en eksotisk strand i, med tilbehør i tre og gull- toner, naturlig make-up, saltvanns vasket hår med rufsete krøller, et flettet lærbelte i midjen og bare føtter løpende rundt i sanden!

Hva synes du?

3 kommentarer:

life of me sa...

Fin kjole! (:
Veldig naturlig.
Fargene var nydlig til hår fargen din! :)

Nina sa...

kjolen var fin;)skulle ønske jeg kunne sy, men sist jeg sydde en kjole, var det på skolen og da satt jeg å ba til gud om at jeg aldri skulle se den!

Anne Marthe sa...

Så fin den ble :)