søndag 7. desember 2008

Home, sweet home

Lenge siden sist nå, faktisk 13 dager for å være helt nøyaktig...Det skyldes vel at jeg har hatt det veldig travelt i det siste.Helgen har jeg tilbringet i Sverige i Gøteborg.Her har jeg familie og en nyfødt kusine som er knappe tre måneder!Alva ( babyen) er det skjønneste lille nurket jeg noen gang har sett!Hun var som en liten klump som bare lå i armkroken min med de vakreste øynene som lignet stjerner og stirret opp på meg:)Søt ,sier man vel...

Som kjent ligger Topshop i Gøteborg, og der stuet jeg meg inne noen timer og kom ut med en aldri så liten pose!Men egentlig var den ganske stor...Der fikk jeg lurt til meg en svart bukse, undertøy, et tre-armbånd og et kjede.Pga. skole i morgen, får jeg ta bilder av det i morgen og vise til verden :) ( eller det lille antallet som faktisk leser dette...)

Nå sitter jeg i sengen min, med så mye rot rundt meg at man ikke ser gulvet, dempet belysning av stearinlys, sjokolade-ansiktsmaske fra julekalenderen og lakker de rosa neglene mine svarte.

Jeg tenker på alle de tingene jeg virkelig burde få gjort som rydde rommet,lekser,øve til alle slags tentamener og være med venner som ikke har fått så mye tid i det siste...Jeg ønsker at dagene var litt lenger enn de egentlig er.Snart er det jul, og jeg synes det jammen ikke er lenge siden jeg satt spent i finstasen og lurte på om jeg hadde vært snill pike i år, og undret på hvorfor i alle dager ikke julenissen kommer snart?

Og forresten,da jeg bodde hos mormoren min den første natten, var det perfekt location for en spooky fotoshoot med lange alleer, dyste slott, stille dammer og en tett tåke.Selfølgelig hadde jeg glemt å ta med speilrefleks kameraet mitt,så jeg måtte ty til en dårligere variant.Jeg klarte å overtale lillesøstra mi til å stille opp som modell for en liten sum med penger; 25.50,-Du får nesten vurdere resultatet selv...

Nå tikker klokka, og fjeset er så stivt at jeg ikke kan utføre en aldri så liten gjesp engang...Kanskje på tide å skylle den av sånn at den ikke gror fast...God natt,drøm søtt :)











2 kommentarer:

Bibbi-Jeanette sa...

Skoene er fra Lille Vinkel (:
Det øverste bildet!!

Hek sa...

Helt fantastiske bilder!!